Startpagina Ons bedrijf Nieuws DataFlex Klanten Links EDUC
Nieuws
Google Analytics

Met ingang van april 2008 wordt het bezoek van de Bestelmodule Publiciteitsmateriaal bij Impresariaat Jacques Senf gemeten met Google Analytics. De Bestelmodule is een besloten website voor theaters en producenten en het is bekend door wie en met welk doel de website bezocht wordt. Toch levert Google Analytics soms verrassende resultaten op. Zo ligt het bezoek aan de website in de weekenden en tijdens feestdagen op ongeveer een derde van normale werkdagen. Verder wordt de webiste redelijk vaak buiten kantooruren gebruikt.

Google Analytics 

Het gebruik van Google Analytics is ook aanleiding geweest om de Bestelmodule te verbeteren. Vanwege de gebruikte zoekwoorden zijn de metatags aangepast. Verder is er rekening gehouden, dat bezoekers via zoekmachines als Google en Yahoo op de loginpagina terecht kunnen komen. Meer dan 95% van het bezoek is echter via direct verkeer, dus de website staat waarschijnlijk bij de meeste theaters en producenten in de favorieten. Verder is de "virtual directory" van de Bestelmodule aangepast om een beter inzicht te krijgen in de bezochte pagina’s.

 

Volg ons op:  Volg ons op Facebook Volg ons op Twitter Volg ons op LinkedIn